Sök i den här bloggen

Translate

söndag 28 maj 2023

"Parasiten" av Sofie Sarenbrant

Jag tror inte att jag någonsin hittills blivit besviken på en bok av Sofie Sarenbrant och det blev jag inte nu heller. "Parasiten" är den elfte delen i serien om Emma Sköld och jag kan inte annat än imponeras av att Sarenbrant fortfarande kan uppfinna nya intressanta storys och utveckla karaktärerna så att serien fortsätter vara superspännande och intressant 💜 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 10 timmar och 13 minuter lång.

Idag är det mors dag och alla mammor som vill ha en lugn, men samtidigt spännande, dag bör smyga undan och sätta sig med "Parasiten" eller någon annan bok av den här författaren. Själv längtar jag redan efter nästa del 💙 Och jag önskar alla en riktigt fin söndag! 🌸

Vill ni läsa mer om de tidigare böckerna i serien så hittar ni även dem här på bloggen. Gör som vanligt - sök på författarens namn i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar