Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 31 maj 2023

"Svalor som ritar på himlen" av Linda Rakka

När jag för snart ett år sedan lyssnade på "Blåklockor som klingar på natten", som är den första delen i serien Morden vid Göta kanal, gillade jag den väldigt mycket. Därför blev jag glad när jag såg att andra delen i serien, "Svalor som ritar på himlen", kommit och nu har jag lyssnat på även den. Det är så kul att kunna skriva att också den här boken är välskriven, spännande och så där härligt annorlunda som den första boken är 💛 Hatten av till Linda Rakka som gjorde det igen 💚 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 7 timmar och 57 minuter lång.

Om ni inte redan upptäckt den här serien är det dags att göra det nu. Om inte annat så är böckerna alldeles perfekta sommardeckare att koppla av med i sommar ⛵

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar