Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 24 maj 2023

"Skuggläge" av Kristina Ohlsson

Jag skäms lite för att jag inte skrivit om den här boken tidigare. Det är nämligen ett par månader sedan jag lyssnade på den och "Skuggläge" är en mysig och spännande bok som är väl värd att sätta sig med 🧡 Jag gillar verkligen Strindbergserien och brukar läsa/lyssna på böckerna direkt när de kommer. Men "Skuggläge", som är den tredje delen, var lite för somrig för mig när den kom i höstas så jag sparade den till våren. Ni som har hängt på min blogg en del vet att jag gillar böcker som passar årstiden vi befinner oss i. Men den som spar hon har för jag fick njuta av denna mysiga och spännande bok nu och jag uppskattade den lika mycket som de två tidigare böckerna (som ni också hittar här på bloggen) 💙 Ljudboken är uppläst av Ludvig Josephson och den är 15 timmar och 40 minuter lång. 

Eftersom jag sparade lite på "Skuggläge" så kanske jag slipper vänta alltför länge på nästa bok i serien. För den längtar jag efter att få sätta tänderna i ⛵️ Jag har uppskattat alla böcker av Kristina Ohlsson som jag läst/lyssnat på och ni hittar dem här på bloggen om ni söker i sökrutan ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar