Sök i den hÀr bloggen

Translate

fredag 26 maj 2023

"Lundamannen" av Maria Fallström

🌾 HĂ€r kommer ett tips pĂ„ en bok som jag lyssnade pĂ„ under mitt blogguppehĂ„ll. Jag fortsĂ€tter helt enkelt att portionera ut dem ett tag till för det finns flera kvar att skriva om. 🌾 "Lundamannen" av Maria Fallström Ă€r den femte delen i serien om Torbjörn Frisk och jag tycker att den Ă€r vĂ€lskriven, spĂ€nnande och mycket lĂ€svĂ€rd 💜 (Ni hittar nĂ€stan alla de tidigare böckerna i serien hĂ€r pĂ„ bloggen) Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Fredde Granberg och den Ă€r 8 timmar och 25 minuter lĂ„ng.

Det jag gillar mest med de hĂ€r böckerna Ă€r karaktĂ€rerna som man verkligen tar till sig och vill lĂ€sa mer om. DĂ€rför Ă€r det lite sorgligt att jag för tillfĂ€llet inte kommer kunna fĂ„ ta del om deras framtida Ă€ventyr. Jag hoppas verkligen att man snart kan lösa konflikten mellan Storytel och andra ljudbokstjĂ€nster sĂ„ att alla lĂ€sare och lyssnare kan fĂ„ ta del av alla böcker... Nu önskar jag er en trevlig fredagskvĂ€ll! 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar