Sök i den här bloggen

Translate

måndag 8 maj 2023

"Cirkusprinsessan" av Kamilla Oresvärd

Också den här boken är det ett tag sedan jag lyssnade på. Jag fortsätter helt enkelt att beta av de böcker jag lyssnade på under mitt blogguppehåll. "Cirkusprinsessan" är den första delen i en ny serie om Greta Leikler 🎪 Jag har läst och lyssnat på många väldigt bra böcker av Kamilla Oresvärd så självklart blev jag nyfiken på den här boken och den är absolut läsvärd, men kanske inte den bästa boken av den här författaren. Det är inget fel på spänningen utan det är faktiskt karaktärerna som den här gången gör mig lite besviken. Det är därför betyget inte blir mer än godkänt. Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 9 timmar och 5 minuter lång. 

För tillfället så kommer jag inte kunna lyssna vidare på den här serien eftersom den inte under rådande omständigheter kommer finnas på min ljudbokstjänst. Men i just det här fallet så sörjer jag det inte så mycket. Kommer dock möjligheten framöver så kommer jag ge andra delen en chans 🎠 Detta eftersom jag gillat så många tidigare böcker av Oresvärd (ni kan hitta dem här på bloggen) så det finns potential för att den här serien lyfter framöver 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar