Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 3 maj 2023

"I profetens spår" av Lotta Sundin

Så där under mina sista skälvande dagar kvar på Storytel insåg jag att jag också ville hinna med att lyssna på "I profetens spår", som är den andra delen i Lotta Sundins serie om journalisten Laura Svärd och kriminalinspektör Nils Karlén. Jag tyckte mycket om den första delen, "I hennes skugga", då jag lyssnade på den för drygt två år sedan. Och jag kan nu konstatera att även den här boken är riktigt bra och spännande 💙 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 7 timmar och 37 minuter lång.

Jag inser att jag kommer missa fortsättningen på den här mysiga och spännande serien ifall inte konflikten som gör att vissa ljudböcker inte blir tillgängliga överallt löses. Men till er som får tillgång till nästa del så är min rekommendation att ni håller ögonen öppna efter den, och såklart läser/lyssnar ifatt de två första böckerna ifall ni missat dem fram till nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar