Sök i den här bloggen

Translate

lördag 6 maj 2023

"Lögnaren" av Monica Rehn

Den här boken är det ett tag sedan jag lyssnade på så jag var tvungen att friska upp minnet lite om vad den handlade om innan jag började skriva om den. Som ni förstår så är "Lögnaren" alltså inte en bok som fastnat i minnet och då heller kanske inte bland de bästa jag lyssnat på i år. Jag gillade Monica Rehns debut, "Moratorium", väldigt mycket och den är definitivt bättre än den här boken. Med det sagt så är "Lögnaren" en hyggligt bra psykologisk spänningsroman som bjuder på en del överraskande svängningar så gillar man den typen av böcker ska man läsa eller lyssna på den. Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 9 timmar och 26 minuter lång. 

"Lögnaren" är inte en del i en serie utan helt fristående så vill ni läsa eller lyssna på den så är det bara att göra det 🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar