Sök i den här bloggen

Translate

söndag 14 maj 2023

"Alliansen" av Michaela Winglycke

Det har kommit en ny bok av Michaela Winglycke. Den heter "Alliansen" och är den tredje delen i serien om Dahlia Wester. Jag gillade skarpt den första delen men efter det så tycker jag att det dalat lite. Det är inte så att det är dåligt, men det är inget nytt utan det känns lite som om man läser/lyssnar på olika versioner av samma historia. Trots det ger jag den här boken godkänt som betyg och jag är ganska säker på att jag kommer hålla ögonen öppna efter nästa bok av den här författaren 💙 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 8 timmar och 27 minuter lång.

Om ni blir nyfikna på fler böcker av den här författaren så hittar ni fler stycken genom att söka på hennes namn i sökrutan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar