Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 17 maj 2023

"Storm över Solviken" av Sofia Ymén

Nu kommer det ännu ett tips på en bok som jag paniklyssnade på innan jag lämnade Storytel. "Storm över Solviken" är starten på en ny cosy crime-serie (Amatördeckarnas bokcirkel) av Sofia Ymén och jag tycker att den är charmigt spännande och läsvärd 💙 Det är alltid trevligt att hitta en mysdeckare att blanda ut de mer hårdkokta böckerna med och nu när vädret blir varmare och sommaren nalkas så ökar mitt sug efter den här genren. Tyvärr så ser det just nu mörkt ut för min del när det gäller att få fortsätta följa den här seriens mordlösande bokklubb 😢 Jag tycker på riktigt att det är dags att lösa den här konflikten mellan Storytel och resten av ljuboksvärlden nu...

Ljudboken är uppläst av Callin Öhrvall Delmar och den är 6 timmar och 22 minuter lång. Sofia Ymén var en ny bekantskap för mig och jag hoppas att jag någon gång i framtiden får läsa mer av henne. Tills vidare får jag nöja mig med att jag fått lyssna på "Storm över Solviken" och jag rekommenderar den som sagt varmt 🌼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar