Sök i den här bloggen

Translate

söndag 23 april 2023

"Bokklubben som slutade läsa" av Helen Burman

För ett tag sedan gjorde jag en ny intressant bekantskap 💛 Helen Burman har skrivit en mysdeckare (som kanske är mer feelgood än spänning egentligen) om efterdyningarna efter Metoo-debatten. Jag gillade storyn och jag gillade karaktärerna. Dessutom var det ett lite nytt grepp att ta sig an en historia och det kändes fräscht. Vill man ha isande spänning så är inte "Bokklubben som slutade läsa" rätt val, men är man ute efter en bok i lugnare tempo som är så där lagom spännande men i stället väldigt intressant så kan man absolut hugga tag i den 🍷🎧  Ljudboken är uppläst av Sofia Berntson och den är 6 timmar och 33 minuter lång.

Om det kommer fler böcker av den här författaren så är det inte osannolikt att jag kommer lyssna på även dem 💛 ...om de nu kommer bli tillgängliga på den ljudbokstjänst jag nyttjar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar