Sök i den hÀr bloggen

Translate

torsdag 6 april 2023

đŸ„ "Döden runt hörnet" av Lotta Luxenburg đŸ„

SkĂ€rtorsdag 🐣 och det firar jag med att tipsa om en vĂ„rig och mysigt spĂ€nnande bok 💜 "Döden runt hörnet" Ă€r den andra delenLotta Luxenburgs serie om Vanessa Hurtig och hennes fashionabla lilla second hand-butiken i nĂ€rheten av Karlaplan. Jag tyckte att den första boken var en charmig och bra mysdeckare och detsamma gĂ€ller den hĂ€r boken. Det Ă€r en perfekt blandning av feelgood och nervkittlande intriger och jag tycker absolut att man kan tillbringa en del av pĂ„skhelgen med den đŸ€ Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Katarina Ewerlöf och den Ă€r 7 timmar och 41 minuter lĂ„ng. 

Ni kan lĂ€sa mer om första delen ("Döden i röd klĂ€nning") genom att klicka pĂ„ titeln. Nu önskar jag er en GLAD PÅSK! đŸ„ Och jag lovar att jag kommer att bjuda pĂ„ fler boktips under pĂ„skhelgen 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar