Sök i den här bloggen

Translate

måndag 24 april 2023

"Den tysta fågeln" av Peter Mohlin och Peter Nyström

WOW 💛 Peter Mohlin och Peter Nyström lyckades knocka mig igen med ännu en utmärkt bok! Jag älskar den här serien om den före detta FBI-agenten John Adderley som numera jobbar på länskrim i Karlstad 🤍 Tempot är högt och spänningen är näst intill outhärdlig emellanåt. Utöver det så är karaktärerna så levande och fängslande att man tycker att man känner dem. "Den tysta fågeln" är alltså den tredje delen i den här serien - som är ett absolut måste för alla som vill läsa riktiga bladvändare 💛 Ljudboken är uppläst av Reine Brynolfsson och den är 15 timmar och 39 minuter lång. 

Vill ni veta mer om de två tidigare delarna i serien så gör ni som vanligt - söker på författarnas namn i sökrutan ovan. För min del börjar nu en väntan, eller snarare förhoppning, om att få läsa mer om Adderley och de andra. Detta eftersom den här boken avslutade min vistelse på Storytel och nu vet jag inte när eller om jag får ta del av böcker från vissa förlag framöver... Det vore onekligen hjärtskärande att inte få fortsätta följa den här serien 😢

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar