Sök i den hÀr bloggen

Translate

fredag 7 april 2023

🐓 "Skred" av Sara Strömberg 🐓

NĂ€r Sara Strömbergs bok "Sly" kom sĂ„ knockade den mig genom att vara sĂ„ bra. Förra Ă„ret kom den andra delen i serien om Vera Bergström och det Ă€r ett tag sedan jag lyssnade pĂ„ den. Boken heter "Skred" och Ă€ven det Ă€r en riktigt spĂ€nnande och vĂ€lskriven deckare som jag rekommenderar Ă„ det varmaste 💛   Det Ă€r fantastiskt kul nĂ€r en uppföljare till en fulltrĂ€ff kan leva upp till förvĂ€ntningarna som en bra debut ofta skapar. I det hĂ€r fallet hĂ„ller andra delen absolut samma klass som den första och jag hoppas att jag snart fĂ„r lĂ€sa mer om Vera đŸ€ Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Katarina Ewerlöf och den Ă€r 12 timmar och 16 minuter lĂ„ng. 

Jag upprepar att jag slutat sammanfatta handlingen av böckerna jag lĂ€ser eller lyssnar pĂ„. Blir ni intresserade sĂ„ Ă€r det ju vĂ€ldigt lĂ€tt för er att klicka er vidare eller leta upp boken och lĂ€sa mer om den. 

Hoppas att ni har en fin pĂ„skhelg och att mĂ„nga av er fĂ„r njuta av lite extra ledigthet đŸ°đŸ„

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar