Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 19 april 2023

"Cellen" av Linda Sundgren

Jag fortsätter att beta av böcker som jag lyssnat på för länge sedan. "Cellen" av Linda Sundgren är en bok som jag längtade mycket efter innan den kom och jag kunde lyssna på den. Detta eftersom jag tyckt så mycket om de tre första böckerna i serien 💙 Jag fick mina förväntningar uppfyllda för även "Cellen" är en välskriven och spännande deckare som jag varmt rekommenderar 🤍 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 7 timmar och 43 minuter lång.

"Cellen" är alltså den fjärde, fristående, delen i serien om Skärgårdstidningens chefredaktör Angelica Moe. Nu när vi närmar oss sommaren så tycker jag att den här mysiga serien är ett väldigt bra val av böcker att koppla av med ☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar