Sök i den hÀr bloggen

Translate

söndag 30 april 2023

đŸ”„ "Ur skogens djup" av Cecilia Andersson đŸ”„

đŸ”„ Jag önskar er alla en riktigt fin ValborgsmĂ€ssoafton och det gör jag med "Ur skogens djup" av Cecilia Andersson đŸ”„ Det Ă€r den andra delenVĂ€stervikserien och jag tycker att den Ă€r lika trevlig som första delen, "I vikens mörker" đŸ’› Den hĂ€r boken kanske faktiskt t.o.m. Ă€r lite bĂ€ttre och lite mer spĂ€nnande Ă€n den första och jag tycker absolut att man ska lĂ€sa eller lyssna pĂ„ dem bĂ„da, om inte annat sĂ„ för de mysiga miljöerna och intressanta karaktĂ€rernas skull. Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Hanna K Schmitz och den Ă€r 8 timmar och 14 minuter lĂ„ng. 

Jag ser fram emot fortsĂ€ttningen pĂ„ den hĂ€r serien som jag hoppas kommer snart och som jag i sĂ„ fall ocksĂ„ hoppas flyttar tillbaka till VĂ€stervik. 

Som avslut pĂ„ detta inlĂ€gg önskar jag er Ă„terigen en fin Valborg! 💛 Nu fĂ„r vi hoppas pĂ„ en hĂ€rlig vĂ„r och försommar med mycket spĂ€nnande och fĂ€ngslande böcker đŸŒŒ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar