Sök i den hÀr bloggen

Translate

lördag 8 april 2023

🐣 "Kodnamn Hades" av Mikael Ressem 🐣

PĂ„skaftonens boktips fĂ„r bli "Kodnamn Hades" av Mikael Ressem 💙 Det Ă€r den andra delen i serien SjukvĂ„rdens nationella insatsgrupp. Den första delen ("Kodnamn Styx") lyssnade jag pĂ„ sommaren 2021 och jag blev lika imponerad av den som jag redan var av serien om ambulanssjuksköterskan Erik Sandström. Nu efter att ha lyssnat pĂ„ "Kodnamn Hades" sĂ„ Ă€r jag övertygad om att jag kommer fortsĂ€tta vara lika förtjust Ă€ven i de hĂ€r böckerna och specifikt karaktĂ€rerna 🧡 För som jag skrivit tidigare sĂ„ Ă€r Ressem fenomenal pĂ„ att snickra ihop fĂ€ngslande och sĂ€regna karaktĂ€rer som verkligen kryddar till varenda intrig han kokar ihop. Jag rekommenderar varmt bĂ„da de hĂ€r serierna! 

Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Jonas Malmsjö och den Ă€r 10 timmar och 5 minuter lĂ„ng. Vill ni skratta lite samtidigt som ni klurar pĂ„ ett skrĂ€mmande mysterium sĂ„ Ă€r detta ett bra val av bok 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar