Sök i den här bloggen

Translate

fredag 14 april 2023

"Sjöjungfrun" av Anki Edvinsson

Den här boken är det ett tag sedan jag lyssnade på så det är med andra ord en av de uppköade böckerna jag har (haft) kvar att skriva om 🧜🏻‍♀️ "Sjöjungfrun" är den officiellt andra delen (men i min värld den tredje delen eftersom det redan finns två böcker om dessa karaktärer) i serien om Charlotte von Klint och Per Berg. Ni kan läsa om de andra två böckerna här på bloggen genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. Jag tycker att Anki Edvinsson har skapat spännande karaktärer i en intressant miljö och bygger intriger kring detta som fängslar i alla tre böckerna. Jag gillar dem mycket och tror att det är många med mig som gör det 💙

Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 11 timmar och 42 minuter lång. Man kan absolut läsa "Sjöjungfrun" utan att ha läst de tidigare delarna i serien, men jag rekommenderar alla att börja från början 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar