Sök i den hÀr bloggen

Translate

tisdag 1 december 2020

đŸ€¶đŸ» Lucka 1 đŸ€¶đŸ» "Jul i FĂ„gelkĂ€rr" av Ann-Charlotte Persson - Julkalender feelgood

Nu till dagens andra tips pĂ„ julkalender i ljudboksformat. "Jul i FĂ„gelkĂ€rr" Ă€r en feelgood-bok och jag har nu lyssnat pĂ„ första luckan, som Ă€r 53 minuter lĂ„ng! Boken Ă€r skriven av Ann-Charlotte Persson. Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Gunilla Leining.

Fanny hĂ„ller pĂ„ att julstĂ€da sitt hus i FĂ„gelkĂ€rr. Hon hoppas att hennes systers dotterdotter Emma ska komma pĂ„ besök till jul och vill frĂ€scha upp hemmet som faktiskt börjat lukta lite illa. Under ett besök pĂ„ vinden fĂ„r hon syn pĂ„ sin gamla resvĂ€ska. InnehĂ„llet rör upp saker ur det förflutna som hon i Ă„ratal gjort allt för att förtrĂ€nga. Emma befinner sig i Notting Hill dĂ€r hon bor och driver ett litet kafĂ©. Hon Ă€r tillsammans med den Ă€ldre, karismatiske men hopplöse fotbollstrĂ€naren Carter. NĂ€r Fanny ska bĂ€ra ner skrĂ€p i kĂ€llaren faller hon handlöst...

Jag tycker att "Jul i FĂ„gelkĂ€rr" var sĂ„ dĂ€r charmig och julig som jag hade hoppats pĂ„ och planerar att lyssna pĂ„ alla delar fram till jul 🎁 Det tycker jag att ni som gillar den hĂ€r genren ocksĂ„ ska göra! ✨

2 kommentarer:

  1. Tack för en fin recension! Hoppas du kommer gilla fortsÀttningen ocksÄ!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fortsatt att lyssna och uppskattar den massor ☃️

      Radera