Sök i den här bloggen

Translate

söndag 14 februari 2021

"Magnoliablom" av Agatha Christie (originaltitel: "Magnolia Blossom")

Nu ska ni få ta del av min andra bok denna Alla hjärtans dag! Det fick helt enkelt bli en Agatha Christie eftersom jag vet att jag inte blir besviken på dem. Jag hittade "Magnoliablom" som är ett relationsdrama och det kan ju absolut passa en dag som denna. Ljudboken är uppläst av Anna Godenius och den är 42 minuter lång. 

Theodora Darrell är inte lycklig i sitt äktenskap så hon bestämmer sig för att rymma med sin älskare Vincent Easton. Men när de är på väg till Paris får hon veta att hennes man står inför total finansiell undergång. Därför bestämmer hon sig till Vincents stora besvikelse för att återvända till sin make. Men är det bara pengar på spel eller mycket mer än så?

"Magnoliablom" är en del av samlingen "Gul Iris". Jag gillade den och det hoppas jag att ni också kommer att göra! 🤍🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar