Sök i den här bloggen

Translate

söndag 18 december 2022

❄️ "Det lider mot jul - del 4" av Sara Önnebo ❄️

Det är den fjärde advent 🕯🕯🕯🕯 och jag fortsätter att känna att tiden går för fort... Det är mindre än en vecka till julafton och jag har inte alls hunnit med alla böcker jag hade tänkt hinna med. Men nu har jag i alla fall lyssnat ut adventskalendern "Det lider mot jul" och har ni inte redan börjat på den så kan jag lova er att det verkligen är värt att lyssna på den 🤍 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den fjärde delen är 2 timmar och 52 minuter lång.

Ni kan läsa om alla delarna i Sara Önnebos mysiga och spännande bok genom att söka på hennes namn i sökrutan ovan eller scrolla neråt. Vill ni vet mer om vad boken handlar om så klickar ni här ☃️ Ni kan också läsa om fler mycket bra böcker av den här författaren här på bloggen. Hoppas att ni får en riktigt mysig fjärde advent 💫 Det kommer ytterligare ett boktips senare under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar