Sök i den hÀr bloggen

Translate

onsdag 1 december 2021

🎄 JULKALENDER 🎄 "Mistlar och mys - Lucka 1" av Annica Wennström och Eva Swedenmark

Jag hinner med att tipsa om Ă€nnu en julkalender pĂ„ lunchen eftersom Ă€ven den hĂ€r Ă€r relativt kort. "Mistlar och mys" Ă€r upplĂ€st av Callin Öhrvall Delmar och första luckan Ă€r 16 minuter lĂ„ng. Jag tycker att den börjar ganska lovande med bĂ„de mys och spĂ€nning ❄️ đŸ”„ Eftersom första luckan Ă€r sĂ„ kort sĂ„ skriver jag inte mer Ă€n detta om handlingen:

Efter stĂ€ngning en dag börjar Pannkakerian i Åre att brinna. Som tur Ă€r hinner de som befinner sig i huset ut, men planerna inför den stundande julen blir sĂ„klart förstörda. Hur ska det nu bli i Ă„r?

"Mistlar och mys" av Annica Wennström och Eva Swedenmark kommer jag med stor sannolikhet att fortsĂ€tta följa fram till julafton och jag rekommenderar er varmt att göra detsamma đŸ€

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar