Sök i den här bloggen

Translate

måndag 20 december 2021

"Mord och ingen julefrid"

Julveckan är här! 🎅🏻 Det innebär att jag kör slutspurten när det gäller böcker med jultema och nu har jag läst årets upplaga av julnoveller från Bokförlaget Semic - "Mord och ingen julefrid". Det har i flera år kommit en sådan här samling och jag har haft som tradition att då läsa dem. Den här gången är det noveller av Arne Dahl, Åke Edwardson, Inger Frimansson, Lisa Förare Winbladh, Amanda Hellberg, Camilla Läckberg, Johan Theorin och Dag Öhrlund och som vanligt är de av varierande klass. Dock tycker jag att den lägsta nivån är hög i år och gillar man noveller så tror jag att man uppskattar "Mord och ingen julefrid" 🎄 Ni kan hitta fler av dessa novellsamlingar här på bloggen om ni kollar på decemberinlägg från tidigare år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar